Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- ADIM ADIM KOLAY İADE SÜRECİ

İade İşlemleri

Satın aldığınız ürünlere ilişkin;

  • Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilir veya,
  • Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 6 ay içerisinde ayıplı mallarda iade ya da onarım taleplerinizi bize iletebilirsiniz.

ADIM ADIM KOLAY İADE SÜRECİ

1) İade sürecinin başlayabilmesi için, drad.com.tr web sitesindeki siparişlerim bölümünden iade bildirimi açmanız ve müşteri hizmetleri tarafından talebinize cevap verilmesini beklemeniz gerekmektedir.

2) Paketinizin Kargoya Teslimatını Sağlayın

  • Siparişiniz MNG kargo veya Aras kargo ile teslim edildiyse paketinizi en yakın şubeye götürerek iade ediniz.
  • Büyük hacimli ürünlerinizin iadesinin kapınızdan alınması için teslimatınızı yapan Aras Kargo firmasının çağrı merkezini arayarak randevu oluşturunuz. Kargo firmalarındaki yoğunluğa bağlı olarak paketinizin teslim alma süresinin 14 gün sürebileceğini hatırlatmak isteriz.

    İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler

    • Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre, Koçtaş cayma hakkı süresi içinde malın  mutat kullanımı  dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
    • Demonte olarak satılan ürünlerde, ürünün montajı, tariflenen kurulum kılavuzuna uygun olarak yapılmamış ya da eksik yapılmışsa mutat kullanım kapsamı dışında tutulur.
    • İade etmek istediğiniz ürünü orijinal kutusuna ve ambalajına koyarak, faturanın asıl nüshası ile birlikte gönderiniz.
    • Faturanızda yer alan ürüne ait renk, model değişikliği talebiniz için iade işlemleri başlatılacaktır.
    • İade etmek istediğiniz ürünü kargolanabilmesine olanak sağlayacak şekilde getirerek, faturasıyla birlikte  orijinal kutusunu ve ambalajını da bir arada gönderiniz.
    • Sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri, çizme, bot, ayakkabı, eldiven, maske gibi ürünlerin ve canlı çiçeklerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır.

    Tüketicinin Korunması Kanundan kaynaklı tüm haklarınız saklı olmak üzere, hızlı değişen stok, tedarik koşullarındaki değişimler nedeni ile ürün değişimi yerine iade işlemi yapılmaktadır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.